עד 80% הנחה ביריד הרהיטים השנתי של ישראל בדיסיטי בחוה"מ סוכות

נורית אפפלבוים No Comments on עד 80% הנחה ביריד הרהיטים השנתי של ישראל בדיסיטי בחוה"מ סוכות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאות אלפי ישראלים מחכים ליריד הרהיטים הגדול ביותר של ישראל, שם מבצעים רכישות מקיפות לבית בהזדמנות משתלמת במיוחד. גם השנה מתקיים היריד בחול המועד סוכות בבירת העיצוב הגדולה והמובילה בישראל, DCITY.

יריד הרהיטים מציג השנה מחירים שטרם נראו ויגיעו עד להנחות של 80% דבר אשר אמור למשוך למעלה מ- 400,000 מבקרים. מעל 200 מותגי ריהוט, מוצרי חשמל ומותגים מתחום עיצוב הבית, לצד דוכני מכירה ייחודיים ואקססוריז וכל זאת בהנחות של עשרות אחוזים.

בעקבות יוקר המחיה התגייסו השנה החנויות המשתתפות והנהלת דיסיטי ובאופן חד פעמי, חלק ניכר מהמוצרים שיוצעו בתערוכה יימכרו במחירי עלות, דבר שיחסוך אלפי שקלים למשקי הבית. בנוסף, שוק רמלה לוד יציב לאורך כל השבוע עשרות דוכנים עם סחורה איכותית וזולה. כחלק מההיערכות, ייפתח בדיסיטי גם אאוטלט ענק שישתרע על כ-5,000 מ"ר במתחם שלם וקח. על מנת לשמור על הסדר ולהימנע מפקקים בדרך לתערוכה, נערכת משטרת ישראל לפתיחת חניונים נוספים באזור. בנוסף, תתוגבר התחבורה הציבורית באמצעות שאטלים שיצאו כל 15 דקות מבניני אומה לירושלים ליריד.

משפחות שמגיעות לדיסיטי נהנות לא רק מהזדמנות לרהט את הבית במחירים שלא ימצאו בשום מקום אחר, הן גם הופכות את האירוע ליום משפחתי מלא אטרקציות, במקום עם סוכה כשרה וכל התנאים להשלמת החוויה באווירה חגיגית, כמו עיר הילדים, די ג'אמפ, שילוב בין פארק אתגרים וג'ימבורי הגדולים ביותר באזור. עיר הילדים, די ג'אמפ היא מתחם עצום בגודלו, עם למעלה מ- 3000 מטרים של פארק משחקים מקורה ובו מתקנים שונים, טרמפולינות קפיצה ענקיות, קירות טיפוס, משחקי אתגרים וירטואליים, מתחם דרדסים, בריכות כדורים, ג'ימבורי לקטנטנים ועוד. כחלק מהטבת חג, ממשיכה ההנהלה למכור מנויים במחירי השקה עד לאחר חג הסוכות. כרטיסיה משפחתית בעלות של 49 ₪ לחודש למשך שנה.

"אם מתוכננות לכם קניות רהיטים אנחנו לחלוטין ממליצים להמתין איתן ליריד הרהיטים, אליו שווה להגיע מכל רחבי הארץ", אומרת פנינה רווח. "תיהנו ממאות מותגי איכות במחירים שלא תראו במקום אחר. תוכלו לשלב את הקניות ביום משפחתי חוויתי, עם דוכני אוכל, מסעדות בכשרות מהדרין, פינות קסומות לצילומי מזכרת וכמובן עיר ילדים הכי חווייתית בישראל".

השנה מבקרים עם כל המשפחה בדיסיטי בחול המועד סוכות ונהנים מחוויה ברמה אחרת!

 



0 תגובות